دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه
پیام سرپرست دانشگاه به مناسبت سالروز حماسه نه دی

پیام سرپرست دانشگاه به مناسبت سالروز حماسه نه دی

08 دی 1400
5319
پیام سرپرست دانشگاه به مناسبت سالروز حماسه نه دی

پیام سرپرست دانشگاه به مناسبت سالروز حماسه نه دی

دکتر اکبر حاجی زاده مقدم سرپرست دانشگاه با صدور پیامی، سالگرد حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.
انـسـان بـا بـصـیـرت کـسى است که بشنود و خوب بیندیشد و بنگرد و ببیند و از تجارب دنیا بهره گیرد، سپس در راه روشن حرکت کند. (حضرت علی (ع)، نهج البلاغه ، خطبه 153)

متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه ای: قوی‌ترین و آخرین ضربه را ملت در روز نهم دی وارد کرد. کار ملت ایران در بیست و دوم بهمن، کار عظیمی بود؛ نُه دی هم همین طور یکپارچگی ملت آشکار شد. نه دی را همین جوان ها، نسل سوم انقلاب به راه انداختند و آن حادثه عظیم را به وجود آوردند.
" حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید. حماسه 9دی، اوج بصیرت،‌ اقتدار و ولایتمداری مردم ایران در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود و عظمت ملت انقلابی ایران را بیش از پیش به نمایش گذاشت.
این روز برگ زرینی در تاریخ ملت بزرگ ایران است و ملت آگاه و متعهد ایران با تأسی از حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و رهنمودهای سرنوشت ساز مقام معظم رهبری، تمام فتنه های دشمنان را خنثی کردند و نشان دادند که ملت سرافراز ایران همچون گذشته در برابر تمام توطئه ها و فتنه های دشمنان ایستادگی خواهد کرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی، توفیق روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیرآرمان های والای بنیانگذار کبیر انقلاب (ره)، تحت رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم."

 

اکبر حاجی زاده مقدم
سرپرست دانشگاه

روابط عمومی دانشگاه

https://ausmt.ac.ir/n/539