دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه
پیام رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

23 شهریور 1399
5556
پیام رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به نام خدا

باری دیگر نسیم پاییزی طبیعت، فرارسیدن بهار دانش و معرفت را نوید می‌دهد؛ اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید را به جامعه‌ی دانشگاهی، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان گرامی؛ به ویژه نودانشجویان عزیز، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امسال نیز در حالی به استقبال سال تحصیلی جدید می‌رویم که فروغ از شور و شعور حسینی، بیت‌الغزل دیوان معرفت و دانایی دانشگاه‌هاست. این تقارن فرخنده، فرصت مغتنمی است تا جامعه‌ی دانشگاهی، باری دیگر با تدبر در مکتب حسینی و دانشگاه انسان‌ساز عاشورا، درس پایداری، آزادگی و سربلندی را سرمشق خود قرار دهند.

هرسال با شروع رسمی کلاس‌ها، گویی روحی تازه در کالبد دانشگاه‌ها دمیده می‌شود، امسال اما، برنامه‌ی آغاز سال تحصیلی جدید، کمی متفاوت‌تر از دیگر سال‌هاست؛ از سال گذشته در پی شیوع بیماری عالم‌گیر کرونا، برنامه‌ی آموزشی دانشگاه‌ها از آموزش حضوری، به الکترونیک تغییر کرد و خوشبختانه، خانواده‌ی آموزش عالی از امتحانات این دوران نیز سربلند بیرون آمد٬ بدین‌ترتیب، باری دیگر نشان داد که هیچ چیز نمی‌تواند مانع از رشد شتابان علم، پژوهش و فناوری شود.

در این میان، دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل، به یاری خداوند متعال و هم‌اندیشی و تلاش بی‌وقفه‌‌‌ی خانواده‌ی بزرگ خود، اعم از اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان، در زمینه‌ی آموزش الکترونیک، موفقیت و درخشش چشمگیری در کشور داشت. فراهم‌ْسازی زیرساخت‌های آموزش الکترونیک دانشگاه، در طول این مدت، به‌عنوان سرمایه‌ای تا همیشه برای دانشگاه خواهد ماند و دانشگاه‌ می‌تواند از آموزش الکترونیک، به‌عنوان مکملی برای آموزش حضوری، حتی پس از رفع بیماری کرونا استفاده کند. همچنین در زمینه‌ی پیشگیری و درمان بیماری کرونا نیز، دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل، باتمام توان در کنار مردم جامعه بوده و هست و در این مدت اقدامات مؤثر و خدمات شایسته‌ی متعددی ارائه داده است.

بدون‌شک آنچه در این دوران بااهمیت است و باید برای آن هماره هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی کرد؛ تداوم جریان سیال آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه‌ها و ارتباط مستمر آن‌ با جامعه است؛ چراکه پیشرفت، توسعه و اعتلای کشور در گرو همت و تلاش خانواده‌ی بزرگ آموزش عالی است؛ از همین‌رو شایسته است همگی دست در دست هم نهیم و تهدیدهای پیش‌رو را به فرصت بدل کرده و سال جدید تحصیلی را به سال فعالیت و مشارکت در پیشبرد توسعه‌ی علمی و حل مسائل و مشکلات جامعه در همه‌ی زمینه‌ها تبدیل کنیم.

رویکرد اصلی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل در مقطع کنونی، کیفیت آموزش و پژوهش با تکیه بر همه‌ی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل پژوهشی، با حضور مستمر و مؤثر اعضای دانشگاه است و ازجمله اهداف این دانشگاه ، حرکت در جهت نوآوری و کارآفرینی است. امید آن می‌رود که با مشارکت و تلاش همه‌ی دانشگاهیان عزیز، به‌زودی این مهم محقق شود.

اینجانب باری دیگر، ضمن عرض تبریک مجدد آغاز سال تحصیلی جدید، به همه‌ی دانشگاهیان عزیز، به‌ویژه خانواده‌ی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل، از درگاه خداوند متعال برای عموم فرهنگیان و فرهیختگان عزیز کشور، موفقیت، بهروزی و نیک‌فرجامی را در سال تحصیلی جدید آرزو می‌نمایم و امیدوارم هرچه‌زودتر، با رفع بیماری کرونا در کشور، شاهد حضور گرم و پرشور دانشجویان عزیز در دانشگاه‌ها باشیم.

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند       چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند

داوود دومیری گنجی

رئیس دانشگاه تخصصی های فناوری های نوین آمل

روابط عمومی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل

https://ausmt.ac.ir/n/159